slider slider slider slider

Dodací podmínky

Výběr dodávky
Prohlédněte si nabídku vín z mé produkce a vyberte jednotlivá vína, které Vás zaujmou. Použitím odkazu [ objednat ] u položky ji vložíte do nákupního košíku. Obsah nákupního košíku najdete vlevo v bočním menu a je možné po kliknutí na košík, v něm přímo upravovat počet objednaných položek nebo vykonat závaznou objednávku.

Z praktických důvodů objednávejte vína pouze tak, aby bylo možné balit je po šesti lahvích do kartonu.

Pokud bude obsah nákupního košíku odpovídat Vaší představě, doplňte Vaše fakturační údaje a můžete takto jednoduše využít zaslání elektronické objednávky.

Způsob dopravy a platby - poštovné
Zásilková služba, platba na dobírku.
Zásilka vám bude doručena poštovní nebo jinou spediční službou. O odeslání budete informováni emailem. Cena za dobírku je 150,- Kč. 

Zásilková služba, platba předem
Zásilka vám bude doručena poštovní nebo jinou spediční službou. O odeslání budete informováni emailem. Cena za balík je 75,- Kč. 

Osobní odběr
Zboží si osobně vyzvednete v Buchlovicích na adrese dodavatele - Tyršova 649, 687 08 Buchlovice. Platba v hotovosti při převzetí zboží. Až bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budete informováni emailem.

Objednávka
Vaše zadané údaje budou použity pouze k vyřízení objednávky a nejsou shromažďovány pro další využití.
Zkontrolujte prosím pečlivě všechny údaje. Po odeslání je objednávka závazná. Na zadanou emailovou adresu vám bude pro informaci zaslána emailem kopie Vaší objednávky. Pokud tento email neobdržíte, může to být způsobeno nastavením filtru nevyžádané pošty, nebo zadáním špatné adresy. V takovém případě mě prosím kontaktujte na info@vinocerny.cz . Až bude zboží odesláno nebo připraveno k odběru, zašlu vám upozornění emailem.

Reklamace
Zákazník je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození je kupující povinen neprodleně informovat dopravce a prodávajícího e-mailem. Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. 

Vzhledem k charakteru zboží a určení jeho použití, garantuje prodávající kvalitu zboží u tohoto druhu obvyklou. Veškeré reklamace musí být uplatněny bezodkladně a to e-mailem. V případě, že dodávka vykazuje zjevné vady přepravního obalu (protržení, rozbití, apod.) nebo obsahu (zvuk zjevně rozbitých láhví, prosakování vína obalem apod.), je kupující oprávněn odmítnout převzetí. V tomto případě bude zásilka automaticky zaslána zpět a bude expedována nová zásilka. Kupující má právo provést reklamaci do 30 dnů od prokazatelného obdržení zásilky.

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.
  2. Reklamace zboží prosím vyřizujte e-mailem na info@vinocerny.cz
  3. Výměna nebo vrácení zboží reklamovaného v případě kvality, je možné pouze v případě vrácení v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 a opatřenou původní zátkou.